Slivkový predadventný kalendár/ tip piaty

novembra 17, 2016



Vianočné nežnosti

Milujem Vianoce. Tradičné Vianoce. Fialové alebo tyrkysové vianočné ozdoby sú pre mňa nepochopiteľné. Každý má samozrejme svoj vkus, no ja to jednoducho vnímam tak. Pod pojmom vianočná ozdoba si predstavím prírodné drevo, červená farba, biela farba a látka. To že v jednoduchosti je krása, platí pri vianočnom stromčeku dvojnásobne. A kľudne by mi stačilo mať zavesených len pár veľkých ozdobných gúľ, v jednej farbe. No pri deťoch som šťastná, že na stromčeku máme drevených macíkov, sobov, jelenčekov,  muchotrávky, pletených trpaslíkov. Vianoce sú o deťoch a pre deti a ja sa ne ne každý rok veľmi teším. Vianočný duch u nás začína adventom a končí po 3 kráľoch. Ach, neviem sa dočkať!


Tento rok nájdete v Slivníkove textilné vianočné ozdoby.
Muchotrávky, čapiče, rukavice a čarovné jabĺčka. Všetky môžete zavesiť na stromček.
No svoj domov môžete nimi krásne dekorovať tiež. Stačí sa s nimi len pohrať a nájsť im to správne miesto.








Aj Vy milujete Vianoce tak ako ja?

....dovidenia zajtra, v už šiestom predadventnom dni :-)

Barby

You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop