Bepanthen/recenzia

júna 21, 2016

Poznáte značku Bepanthen ? Neviem odkiaľ to vedia, ( asi majú u nás skytú kameru) no ich balíček mi prišiel úplne vhod. Ich krémy a maste sa netýkajú len zapareného zadočku, ako som si myslela. Keď boli chlapci menší, používala som na ich prdelky inú značku, takže som sa o to veľmi nezaujímala. 
A prečo ma teda Bepanthen zachránil?
Celý minulý víkend sme strávili na chalupe vonku a ja som dostala svoju každoročnú slnečnú alergiu. A to ja sa teda vôbec cielene neopaľujem. V pondelok ráno som sa zobudila celá fľakatá, čo by mi až tak nevadilo, no kto má takýto druh alergie vie, že príšerne svrbí. A po ďalšie mám suchý typ pokožky. 
Takže kombinácia oboch je nič moc. 
 Hneď som si šla naštudovať čo to a krémoch ,ktoré sme dostali a stala som sa pokusným králikom. Na moje večne svrbiace nohy ( hlavne po osprchovaní to je niekedy neznesiteľné) mi zabral jeden a na začervenalé miesta po alergii, zas druhý.
 Sama som tomu neverila, ale naozaj to tak je. 
Takže tieto dva kúsky som si už privlastnila a chlapci majú smolu :-) 





BEPANTHEN SENSIDERM KRÉM

- má redšiu konzistenciu, čo som ocenila, keďže dokáže pokryť aj veľkú plochu kože
- dobre sa rozotiera
- má jemnú vôňu
- hydratuje a regeneruje
-  je vhodný aj pre malé deti a tehuľky
- zmierňuje svrbenie ( vďaka ti! ) 

Viac sa o tomto zázraku a jeho zložení dozviete tu .



BEPANTHEN CARE MASŤ

- u mňa zabrala na suchú, svrbiacu pokožku na nohách
- je hustejšia
- obsahuje mandľový olej a úžasne sa rozotiera
- pokožka je po nej vláčna
- vhodná proti zapareninám, nie len u malým detičiek
- ocenia ju aj dojčiace mamičky a ich namáhané bradavky

Viac si prečítajte tu





Celkovo som veľmi spokojná a to sa mažem ešte len druhý deň. No na krémy na suchú pokožku som ja expert. Už som vyskúšala všeličo. Počas prvého tehotenstva ma telo svrbelo príšerne. Robili mi aj pečeňové testy. No našťastie boli v poriadku. Všetko to bolo len mojou pokožkou a hormóny urobili tiež svoje. Neidem nikdy spať bez toho, aby som si nenatrela tvár, nohy a chodidlá :-D Normálne by som nervózne bdela až do rána. 
Takže moje heslo znie: Natierať, natierať, natierať :-) 

PS: Všetky Bepanthenovské novinky a omnoho viac sa dozviete aj na ich Facebooku presne tu

B.

You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop