Konečne teplo

mája 22, 2016

Ako ste trávili víkend? My sme sa tešili, že je konečne krásne teplo a slnečno. V sobotu a v nedeľu sme boli na našej milovanej chalupe v čarokrásnej dedinke s rozprávkovým názvom Fulianka.  
Tí, ktorí nás sledujete aj tuto na blogu, ste už o nej počuli. A budete o nej počuť ešte veľa krát.
Joník a Gušik si prvý raz vyskúšali aj nové fľaše na vodu. Aj vy tak ulietavate na detských fľašiach? Či len ja som takto strelená? Nedávno som J&J kúpila ZingAnything. Inšpirovala má Lenka z The moments of life , ktorá má dospelácku verziu. 
Fľaše sú úplne skvelé! Chlapci sú síce zvyknutí od mala piť len čistú vodu a vypijú jej denne fakt veľa, no tieto sa im nesmierne páčia. Na spodok fľaše si môžete dať akékoľvek ovocie  a máte prírodnú limonádu. Jonáš a Jerguš majú tzv. Kid Zinger. Fľaša má objem 470ml. Je prenosná, vodotesná, vyrobená z ekologického Titan plastu. Je vhodná aj do umývačky riadu. Miesto viečka má slamku, chránenú krytkou. Je dokonca schválená zubármi pre deti. Čo sa mne osobne veľmi páči,je praktické "uško" na boku fľaše. 
A ako táto super fľaša funguje? 
Odšróbuje sa spodná časť, vloží sa tam ovocie na integrovaný odšťavovač, našróbuje sa spodná časť na vrchnú, naplní vodou a dôkladne sa premieša. Aké jednoduché. Chlapcov toto "odšaťavovanie" baví samozrejme najviac. Zatiaľ sme vyskúšali len citrón a jahody. A čomu sa veľmi potešili sú nálepky, ktoré sú súčasťou balenia. Takže si fľaše hneď označkovali.
 Určite si fľašu kúpim aj ja!
B.





Náramok som dostala od mojej Mimi. Kúpite ho od šikovnej Janky, ktorú nájdete ako KURA design .






Nórsky domček: Slivníkovo
Antistresové omaľovánky: Slivníkovo
Drevený koník: Slivníkovo











You Might Also Like

6 komentárov

  1. Fulianka..krasny nazov a podla fotirk aj krasny kraj. U Janculi som uz vudelaaj decke verzie naramkov. Len ci by to ty moji loptosi nosili. A flase pre nich mam iz tiez objednane ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fulianka..krasny nazov a podla fotirk aj krasny kraj. U Janculi som uz vudelaaj decke verzie naramkov. Len ci by to ty moji loptosi nosili. A flase pre nich mam iz tiez objednane ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekto to tu aj cita? hehe..Lenka..zlata si...nooo hej videla som naramky alee..moji by to nemali na ruke...a flase super ze si objednala...detske su uzasneee...ja zase idem objednat dospelacku :-D

      Odstrániť
  3. mam naramok od kuradesign a ja som asi total blba, ale - prisli mi dva oddelene kruzky. co s tym?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no, po zapojeni "zdraveho sedliackeho" a po zopr pokusoch mam naramok uspesne na ruke :D smejem sa sama na sebe

      Odstrániť
    2. Ach az teraz som si vsimla komentar... :( ..ale som rada ze si to pochopila..ja som naramok dostala od kamosky a ona mi to ukazala...tiez som ale musela popremyslat najprv ako sa to dava na ruku hehe.

      Odstrániť

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop