3 ročný hasič Jerguš

apríla 25, 2016

Robievate svojim Slivkám oslavy v určitom duchu? Ja to mám veľmi rada. Jerguško miluje hasičov, takže voľba bola jasná. Výzdobu nerobievam veľmi "prečačkanú". 
Tento rok nám narodeninový set rôznych ozdôb, urobila Magda z  Nanaparty . Pošle Vám ho na mail, dáte si to vytlačiť a už len striháte a striháte. Bola to trošku fuška a príprave na oslavu som venovala dosť času. Vystrihovať mi pomáhal aj Jonáško. Niektoré ozdoby sú trošku kostrbaté, ale to vôbec nevadí, práve naopak. Zapojil sa tak do diania aj on a bol spokojný. Aj keď boli aj slzičky, lebo darčeky dostal len Jerguš. Bolo mi ho ľúto, ale tak to chodí a taký je život. Našťastie o mesiac má oslavu aj on, takže sa s tým nejako zmieril. 
Torta bola opäť z úžasnej francúzskej cukrárne u nás v Košiciach. Myslím, že na budúci rok, už bude musieť byť nejaká farebná, marcipánová s postavičkou z rozprávky. Jerguši dva roky oslavoval takto.
Jednohubky boli  kôprovo- sleďové a kôprové so sušenými paradajkami. Taktiež som pripravila cícerovo- tuniakovú nátierku, ktorú sme jedli s pásikmi rôznej zeleniny a kukuričnými lupienkami nachos. V narodeninovom sete boli aj košíčky na muffiny a tie som urobila úplne jednoduché s bábovkového cesta a nutely.
Mám rada tieto rodinné oslavy. Deti kričia, dospelí sa tým pádom prekrikujú a všetci sú šťastní :-D 















Pre bezlepkového člena našej rodiny ( pochúťková smotana, stévia a čučoriedky) .





Cícerovo- tuniaková pomazánka: 
- 1 cibuľa, 1 lyžica oleja, 1 konzerva cícera, pol konzervy tuniaka v oleji, 1 lyžica masla, 1 strúčik cesnaku, šťava z polovice citróna, petržlenová vňať, kukuričné lupienky, mrkva, kaleráb.
Cibuľu orestujeme na oleji a pridáme ho do mixéra k cíceru, tuniaku a ostatným ingredienciám. Ak je nátierka hustá, tak ju zriedime nálevom z cíceru. Zeleninu očistíme, nakrájame na hranolčeky a podávame spolu s lupienkami k nátierke. 



Jednohubky so sušenými paradajkami.
- celozrnné pečivo, kôpor, maslo, kyslá smotana, sušené paradajky v oleji.
Smotanu, kôpor a maslo vymiešame a natierame na celozrnné pečivo. Ozdobíme paradajkami.


Jednohubky so sardelami.
- celozrnné pečivo, kôpor, maslo, kyslá smotana, sardely, tvrdý syr ( napr. čedar ), cherry paradjaky.
Smotanu, kôpor a maslo vymiešame a natierame na celozrnné pečivo. Ozdobíme sardelami, paradajkou a syrom.




Úžasná torta, ktorú  kúpite tu .





 .





You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop