Paskudy pačmagovité

januára 15, 2015


Ešte stále nie sme presťahovaní. Poviem k tomu len toľko, že bohužiaľ si človek svojich susedov nevyberá.
Deti rastú a ja som si našla novú záľubu. Tak si ja šijem ( áno ja, čo neviem odstrihnúť ani papier rovno) moje ponožkové obludky. Ešte v decembri som bola na kurze ako tieto pačmagy vytvárať. Na kurz sa môžte prihlásiť tu

Vládla tam úžasná atmosféra a ja som normálne za tri hodiny urobila svojho prvého potvoriaka. Veľmi ma to baví. Nikdy neviem ako vo finálnej podobe bude potvora vyzerať, ale od začiatku viem ako sa bude volať a čo má rada :-)
Pačmagy sú závislosť. Droga. Keď s nimi raz začnete, už nemôžete prestať :-)
Pekný štvrok!


PačmaCsemege

PačmaFiloména



PačmaMalvína

PačmaBonifác




PačmaLóra (čeľaď rukavicovitá)

You Might Also Like

1 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop