Slivkový predadventný kalendár/ tip siedmy

novembra 21, 2016


Slivníkovo- Kartičkovo
Slivníkovo by sme mohli kľudne premenovať na Kartičkovo, alebo Miľníkovo :-D . Teším sa že kartičky majú u Vás taký úspech. Pravidelne mi posielate fotky s Vašimi malými pokladmi a robte to aj naďalej. Je skvelé sledovať ako detičky rastú. Z každej fotky sa teším a mám radosť. Len by niekto mohol zastaviť čas, nie? Na deťoch človek vidí, ako rýchlo plynie.
Čoskoro pribudnú v Slivníkove aj kartičky pre budúce mamičky. Keď som ja bola tehotná, fotila som si bruško v pravidelných intervaloch a rada na tie fotky spätne pozerám. Už teraz sa teším, na tie Vaše!! Kartičky budú mať aj krásne balenie, takže tiež budú vhodným darčekom napríklad hoc aj ako jeden zo svadobných darov pre novomanželov...veď predsa "milujte sa a množte" :-)






 Kartičky ktoré môžete v Slivníkove nájsť sú :
 Miľníkové kartičky pre dievčatko
Miľníkové kartičky pre chlapčeka
Miľníkové kartičky čiernobiele unisex
Miľníkové kartičky pokračovacie


...zajtra tu už máme deň 8., nášho predadventného slivkového kalendára.

V posledný deň, čiže v predadventnom dni č. 24 na Vás čaká aj rýchla vianočná súťaž :-)

Barby

You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop