Milujem ťa ako hviezda Betlehem

novembra 29, 2016


Zbožňujem časopisy o bývaní a tvorení. Už niekoľko rokov odoberám dva a to Dekor a Nový Čas bývanie. Je to moja mánia si v nich listovať. Doma si ich pekne odkladám a vlastne už ich ani nemám kam dávať :-) 
V nedeľu podvečer som nemala čo robiť. Teda mala, ale komu sa už chce vykladať riad s umývačky.
V novom Dekore máte návod na vytvorenie si vlastného Betlehema. Okrem toho sú v časopise aj samotné postavičky. Veľmi jednoduché, čierne, neprečačkané. Ja som ale nepostupovala tak ako by som mala. Betlehem sa má vytvoriť z krabice a postavičky v ňom majú stáť. Ja som ich len vystrihla a nalepila na biely papier. Stačil už len obyčajný, ikeácky biely rámček a je to.
Menej je niekedy viac, no nie?
Pekný prvý adventný týždeň!
Barby




You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop