V lete u nás doma/ bývanie

júna 20, 2016

Aký štýl bývania sa Vám páči? Moderný, či máte skôr vzťah k starým veciam? Kto sleduje tento blog aj mimo eshopu vie, že my si žijeme v takej rozprávke. Milujem vidiek. A ako bývame ? Ja ani neviem. Môj štýl asi ani nemá pomenovanie. Vidieckorozprávkový? Od malička inklinujem k starým veciam. Voňajú my. Môj otec zbiera starožitnosti a nalepilo sa to aj na mňa. No páčia sa mi aj moderné prvky. Rada miešam vintage s modernou. Obľubujem aj teraz veľmi populárny nordic style. Ale z neho len určité prvky. Žiť v ňom by som nechcela. Ani v moderne zariadenom interiéri by som sa necítila dobre. Keď som v takejto moderne zariadenej kuchyni, nikdy na skrinkách neviem nájsť kde sa vlastne otvárajú:-D. Mám rada farby. Bodky.Vankúše. Drevo. Keramiku.Tehly. Niekedy to hraničí až s gýčovosťou. Mnohým sa to nemusí páčiť. Neviem, ale nejako náš domček neškatuľkujem. Proste je to náš slivkový, farebný, dreveno- bodkovano ,láskavý štýl bývania a žitia. Doplnky sú všetko ručne robené, od slovenských šikovných ručičiek. Obliečky na vankúše, rôzne textilné dekorácie, či obrus. Nábytok je poskladaný z rôznych kúskov. Máme dve rozdielne sedačky a nad jednou z nich máme malého jeleňa:-D ...má to aj poitnu v našom priezvisku. Po mamke som zdedila tiež veľkú dávku vkusu a hlavne z ničoho urobiť niečo. Ona doteraz stále mení rozloženie nábytku u našich doma. A tak ako aj ona, čo si pamätám z detstva, aj ja, mením a prispôsobujem náš interiér, ročnému obdobiu, alebo nejakému sviatku. U nás je momentálne leto a ovocie. A som nadšená. Každý nech si býva tak, aby sa cítil dobre. A bolo mu  príjemne. Aby sa jednoducho cítil doma. A o to predsa ide, nie?
B.

                               
                                 









  







You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop