...taký predvianočný čas

decembra 02, 2015

V minulom živote som bola určite vianočný stromček, alebo ozdoba, alebo som pomáhala baliť Ježiškovi darčeky. 
Jednoducho určite bolo moje priezvisko Vianočná. 
Milujem Vianoce.
Zbožňujem ich a celý rok sa na prvý adventný deň teším, lebo tekvice vymením za vianočných sobov a svetielka. Rada cítim tú neopísateľnú vianočnú atmosféru vo vzduchu. 
Vôbec ma neotravuje vianočná reklama, práve naopak.
Vždy som Vianoce zbožňovala. Určite aj preto, že v detstve som ich zažila každý rok plné lásky. Mamka vyzdobila celý byt. Piekli sme medovníky, počúvali koledy. 
Keď sa z človek stane rodičom, začne Vianoce vnútorne preciťovať ešte hlbšie. 
Tú detskú úprimná radosť a žiariace oči, by som nevymenila za nič na svete. 
Baví ma spolu s našimi Slivkami veriť na Ježiška a vymýšľať odpovede na otázky typu, ako sa ten Ježiško ku nám dostane a či vie kde je Tesco, lebo tam majú toho špeciálneho dinosaura :-D
Vzťah detí ku Vianociam vytvárajú mama a tata.
 My doma v Slivníkove sa o to veľmi intenzívne snažíme.. To ako Slivky veria na Ježiška je kúzelné a podporujeme ich v tom. Túžim aby ešte dlho verili, že darčeky naozaj nosí on. A ťažko asi budem prežívať, keď sa dozvedia, že to tak nie je :-D.
Vianočná atmosféra u nás začína od adventu a konči až po 3 kráľoch. Ach ako to milujeme.
Robíme si adventný kalendár, veniec, púšťame koledy.
Odkedy sa narodil Jonáš, vyrábame aj  vianočné pozdravy. Keď prišiel na svet aj Jerguš,tak sú tie fotky ešte veselšie. Toho roku to už je ich tretia vianočná pohľadnica, ktorá poputuje ku všetkým, ktorých máme radi.
Pre naše Slivky je typické to, že sú furt holé. 
Takže na vianočnej pohľadnici to nemôže byť inak :-D.

....vianočný čas je magický a kúzelný....buďme k sebe dobrí aspoň počas neho....buďme pokorní k životu, lebo tá v dnešnej dobe mnohým bohužiaľ chýba....

PS: Najobľúbenejšia pesnička na Mikuláša, nášho Jonáška ( hlavne ten záver ho baví najviac):
"Pred oknom za oknom, stojí Mikuláš,
povedz nám Mikuláš, čo v tom vreci máš....
Pre dobrú Aničku rozprávkovú knižku,
pre zlého JERGUŠKAAAA drevenú palííííčkúú" :-)

Mama Sliva.





















You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop