Trpezlivosť

septembra 15, 2015

Ahojte slivky,
Odkedy sme doma z dovolenky, nie a nie sa doliečiť. Všetci sme z cyperskej klímy ochoreli.
Chlapci si to odskákali rýchlo a zbesilo a u mňa sa to ťahá už veľmi dlho.
Zapálené dutiny sú jedna lahôdka. 
Už mi je lepšie, no nieje to ešte na sto percent.
Práve preto sa eshop nehýbe. Prichádzajú ku nám ale krásne veci a ja sa z nich teším.
Som veľmi rada, že Slivníkovo bude mať aj exkluzivitu pre prekrásne textilné bábiky, do ktorých som sa zamilovala na prvý pohľad.
Dievčatká si určite prídu na svoje.

Síce to so spustením eshopu trvá všetko dlhšie, ako by som si to predstavovala, ale zdravá mama je základ :-)

Ps: trpezlivosť ruže prináša......niekedy aj slivky :-)

B.





You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop