Domov

marca 20, 2015


Domov je miesto, kde ťa stále niekto čaká. Domov sú dlane, do ktorých môžeš plakať.
 Domov je tam, kde je tvoja rodina,
Domov je miesto, kde ťa má každý rád.
Domov je láska bez výhrad.


Konečne sme sa dočkali a posledný februárový deň, sme sa presťahovali. Bol to pre mňa zvláštny pocit. Odchádzala som z miesta, kde som bývala od 3. mesiaca  svojho života, až do teraz. Z miesta, kde som strávila detstvo, dospievanie, kde som si založila vlastnú rodinu, kde som si priniesla svoje deti z pôrodnice. Z miesta ktoré som poznala naspamäť. Bola to nostalgia zmiešaná s nadšením a s radosťou z nášho nového vytúženého domčeka. Mala som sentimentálnu náladu. Krásnu. Presladenú. Ach...
Prvú noc som vôbec nespala. Len som sa prehadzovala a počúvala nové zvuky. Naopak moje deti pílili statočne. Sú veľmi prispôsobiví, tí moji chlapci. Nikdy neriešia kde spíme, kde sme. Im je dobre všade. To na nich zbožňujem. Išla by som s nimi aj na kraj sveta.
Asi každý čerstvo presťahovaný človek má v hlave veľa myšlienok. Ja som ich teda mala asi milión ( hneď na druhý deň keď som nespala) .Chcela som totiž všetko, teraz a hneď. Jasne že je to nereálne a bola som rada, že som vybalila aspoň kuchyňu a navarila nedeľný obed. 
No na moje počudovanie, sme to zvládli veľmi profesionálne. Akoby sme sa sťahovali minimálne piaty krát. Popri deťoch a varení som priebežne vybaľovala a hľadala veciam miesto. To miesto sa následne x-krát zmenilo. A na ďalší deň, boli veci zase inak, lebo som si to rozmyslela.
Máme svoj nový domov. Miesto, kde sa sny budú postupne plniť, kde naše deti budú rásť.Vidím pred sebou jeden gýčový katalógový obraz krásnej, šťastnej rodinky :-)
Nebude to vždy prechádzka ružovou záhradou. No bude to stále miesto, kde sa budeme s láskou vracať a tešiť sa jeden s druhého.

Pekný prvý jarný víkend!

S láskou vaša B.

PS1: Tento príspevok nie a nie dokončiť. Zajtra bude presne tretí týždeň čo tu bývame a máme pocit akoby sme tu žili odjakživa.

PS2: Všetky veci, ktorými to tu u nás zútulňujem sa snažím kupovať od šikovných ženičiek z úžasnej skupinky na FB - Vintage,Vidiek,Provensal:-)nakupujte-ponukajte  a všelikde inde. Niekedy sa nájde niečo aj tam, kde by som to nečakala. Mám snahu vytvárať aj sama, ale zatiaľ veľmi pozvoľna.

PS3: milujem handmade a ľuďí, ktorých ručná práca baví a napĺňa.

PS4: ak sa dá, tak podporujem hlavne slovenský trh (šikovných rúk tu máme dosť).

PS5: nemáme v dome ešte všetko tak, ako si predstavujeme ( napr.špárovať tehlové steny budeme asi dosť dlho ), no tešíme sa že každým dňom sa približujeme k našim predstavám.

PS6: mám rada slovenské nápisy a texty a tieto drevené písmená "DOMOV" sú božské. Dá sa s nimi hrať donekonečna!

Polička- Ikea. Misky,šálky,lyžičky - Bellarose,  kuchynský časovač-kamarátka Radka ( Španielsko), srdiečko- kamarátka Zuzka ,tabuľa s mottom- ZuzDekoracieByvanie  ,písmená - sidumilu  ,koník -hajanka  

písmená-sidumilu

písmená - sidumilu


You Might Also Like

0 komentárov

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop