Laminátka

júna 13, 2014

Dlho sme ju hľadali. A máme ju. Našu plávajúcu podlahu. Jemne modrá, biela, sivá, ošúchaná, naša. Vôbec som nevedela akú "laminátku" vlastne chcem. Vedela som ale, že nechcem klasiku. Hľadala som vlastne niečo o čom som ani nevedela či existuje. Najviac nadšený z toho bol pán D. (môj muž). Nachodil sa po obchodoch a nafotil mi ich stovky. Až raz na mňa zažmurkala táto naša plávajúca pani dubová. Pôvodom z Nemecka. Láska na prvý pohľad :-)                                           http://www.krono-original.com/produkty-kronofix-cottage 
Objavili sme ju na počudovanie dokonca aj u nás v Košiciach v Merkury Market. Fotila som ju dnes poobede. Tesne pred stlačením spúšte mi tenisky zaslintal náš ročný Gergej :-D

PS: ešte sa nesťahujeme, ale už sa to blíži :-)

Vaša Barby



laminátová podlaha: Merkury Market



You Might Also Like

10 komentárov

  1. Jůůů, ta je nádherná !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že? V skutočnosti je ešte krajšia. Mohla byť nafotená aj lepšie, ale pri tých mojich dvoch malých torpédach som rada vôbec aj za tieto fotky :-D

      Odstrániť
  2. Je nádherná, ani som nevedela, že aj akého niečo existuje. Dokonalá. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ani ja :-D Objavila som ju najprv na nete a potom náhodou v Merkury...som skoro odpadla a musela som ju mat :-)

      Odstrániť
  3. Je úúúúúúžasná !!!! Pokukuji po ní už "minulých příspěvků" a moc se mi líbí ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je úúúúúúžasná !!!! Pokukuji po ní už "minulých příspěvků" a moc se mi líbí ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano pamatam si ta 😉 a dakujem za kazdy tvoj koment.

      Odstrániť

DVEmatky

Reumama blog

Slivníkovo eshop

Slivníkovo eshop